Terima Kasih Indonesia for the great time! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Margo Willems - WaarBenJij.nu Terima Kasih Indonesia for the great time! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Margo Willems - WaarBenJij.nu

Terima Kasih Indonesia for the great time!

Door: margowillems

Blijf op de hoogte en volg Margo

16 April 2012 | Nederland, Boxtel

Lieve allemaal,

Daar zijn we dan weer terug in ''Belanda'' zoals de Indonezen Nederland noemen. Wat is dat even wennen zeg!

De laatste dagen van onze backpacktour zijn we terug naar Java gegaan. En toen we aankwamen in Jakarta besloten we naar Bogor te gaan. Aangezien dit een veel rustigere stad is dan Jakarta.
In Bogor hebben we Paragliding gedaan. We zijn met een instructeur samen van een berg ´gesprongen´ en toen we door de lucht vlogen hadden we een mooi uitzicht over Bogor!

Ook hebben we nog een bezoek gebracht aan de Botanische tuinen van Bogor. Dit is een park met erg veel planten en bomen van verschillende eilanden van Indonesie.Echt heel gaaf om te zien hoe groot de bomen en planten zijn in Indonesie in vergelijking tot onze bomen in Nederland. Verder hebben we onze laatste dagen nog in Bogor rondgekeken en genoten van het eten en het heerlijke weer. En toen was het dan toch tijd afscheid te nemen van dit geweldige land met zijn fantastische cultuur.

Wat heb ik een geweldige tijd gehad in Indonesie. Eerst de reis met papa & mama over Java daarna het vrijwilligerswerk op het weeshuis in Sulawesi en als laatste de backpacktour met Florien over Sulawesi, Borneo en Java!
In totaal ben ik iets meer dan drie maanden in Indonesie geweest en wat is de tijd voorbij gevlogen.
Ik kan nu terugkijken op een geweldige tijd en een mooie ervaring!

Terima kasih (dankjewel) voor alle lieve reacties de afgelopen maanden. Ik vond het erg leuk de reacties te lezen.

Liefs,

Margo

• 16 April 2012 - 12:25

Nel:

WELKOM HOME
    Liefs Nel

• 16 April 2012 - 15:51

Pap En Mam:

Vanochtend stonden we om half 6 op Schiphol (met spandoek!!). Heerlijk om de meiden weer veilig thuis te hebben. Ik zal de appjes en sms-jes vanaf de andere kant van de wereld wel missen maar we gaan nu eerst bijkletsen en foto's kijken.
    Volgende reis gaan wij mee!! \xxxxx

• 16 April 2012 - 19:37

Lisanne:

Whoee jij hebt een succesvolle reis gemaakt en ik heb heel succesvol elk verhaal van jou gelezen :)
    Dat is voor mij een hele prestatie!
    Kei leuk! En ik heb helemaal kippenvel, omdat ik kei trots op je ben dat je deze gave reis zo succesvol hebt gemaakt ^^

Liefs, Lisanne

• 16 April 2012 - 20:26

Cocky:

Ik heb jullie laatste reisverslag zo juist gelezen.Margo je hebt een prachtige reis in ,,,,t kort op
    een heerlijke manier weergegeven.Het was ofdat je een mooi boek aan het lezen was..............geweldig ,het was indrukwekkend al die belevenissen.
    Dan nog die reis met je zus,inderdaad zo iets zul je niet snel meer vergeten.
    Nu weer op Nederlandse bodem,welkom terug in Boxtel en geniet nu van ons heerlijke landje
    met ook zijn bijzonderheden.
    Wens jou Margo succes met je verdere studie in Utrecht.
    Het ga je goed!

• 17 April 2012 - 04:19

Malou:

Heej Dootje,

Podverdorie wat gaat de tijd toch snel (drie maanden alweer voorbij!!!) wat heb je veel gedaan en gezien zeg.... ben super trots op je. Besef je hoeveel je gegroeid bent het afgelopen jaar?? Helemaal zelfstandig in dunne Bels gewerkt en gewoond en dan nog een stap verder naar de andere kant van de wereld. Het lieve soms wat onzekere meisje is nu een super stoere wereldmeid!!!

Echt Do super knap. Enne Flo jij bent uiteraard ook een wereldmeid (maar dat was je al :))) echt gaaf dat je rondgereisd hebt door Indonesie en Borneo. Jullie maken een goed team samen!

Lieve xxx